The Crown-A Korona 🙂👸

Gyűrjük a koronát. Így is,úgy is...

Kijövünk belőle mindenkép,hiszen oltva vagyunk!

Szombaton nálunk volt egy kis visszaesĂ©s,a szaturaciĂłm 94 felĂ© nem ment,már nem mertem megmĂ©rni sem,nem bĂ­rtam a pulzoximeter sipolását elviselni. 91-92%...Ă©s ez Ă­gy ment egĂ©sz nap. Nem fájt semmim,csupán azt Ă©reztem,hogy abroncsban van a tĂĽdĹ‘m,nem tudok egy jĂłt lĂ©legezni. A fĂ©rjemnek ismĂ©t hĹ‘emelkedĂ©se lett. De jönnek vissza szĂ©p lassan az illatok,szagok.  MĂ©g nem teljes.

Mára viszont minden ok,úgy gondolom,hogy ez a gyógyulàsi folyamat része volt.

A húgomék is javulnak,bár a sógoromnak meg csak most ment el a szaglása,1 héttel az egész mizéria kezdete után. A húgom borzalmasan köhög,viszont 3 napja már láztalan. Ez jó! Nagyon jó! Neki valószinüleg mellkas rtg-re kell mennie ma vagy holnap. Ha elbírna menni,mert teljesen legyengült.

Ez az egész covid egy tánc és mi még javában táncolunk,bár lassan vége a számnak: kettőt előre,egyet hátra,kettőt előre egyet hátra,jobbra sasszé,balra sasszé,kettőt előre....

Olvassuk a híreket,emelkednek nagyon az esetszámok. És ezek azok,akik orvoshoz mennek! Nagyon sok beteg van,de betudja náthának vagy mivel úgy is oltott,nem érdekli. Könyörgöm menjetek orvoshoz,teszteltessetek,ez nem nátha! Nagyon nem! És ne szórjátok szét! Attól,hogy oltottak vagytok elkapjátok és terjesztitek is!!!

Ennek a hirtelen emelkedĹ‘ esetszámnak tudom be,hogy a hatĂłságok megint nincsenek a helyzet magaslatán. Káosz van megint,pedig mĂ©g nem kĂ©ne. 

Pénteken reggel 8:00-kor felhívtak a Polgármesteri Hivatal Járványügyi Osztályáról,hogy pozitiv lett a covid tesztem,felveszik az adataimat és karantenba tesznek. Mivel éppen jól vettem a levegőt és nem is köhögtem egy ízeset tudtam röhögni,hogy de már mikor lettem pozitiv!

Mondtam a meglepettnek ĂĽgyintĂ©zĹ‘nek,hogy drágám már egy hete karantĂ©nban vagyok,szelfizek bĹ‘szen Ă©s most is az sms-t vártam, azĂ©rt kaptam fel a telefont ilyen hirtelen. Hát szegĂ©ny hölgy csak hallgatott a vonal másik vĂ©gĂ©n...mondom ne haragudjon,de milyen nyilvántartásbĂłl dolgoznak maguk? 

AbbĂłl,amibĹ‘l tavasszal a krĂłnikus betegeket hĂ­vtak oltásra? Mert abban sem szerepeltĂĽnk,de kellett volna. 

Felsoroltam neki a családtagjaim nevĂ©t,hogy mindannyian karantĂ©nban vagyunk,határozattal elrendelve,amit Ĺ‘k hoztak! 

Keresgélés után találta meg. Mondtam neki,hogy majd a karantén feloldása is igy fog történni? Nem szeretném!

Na,de ennek a bezártságnak van pozitĂ­v hozadĂ©ka is.  Ha már korona,akkor legyĂĽnk stilszerűek. Már rĂ©gĂłta szemeztem a Netflixen  a The Crown (A Korona) sorozattal. Már az 5.Ă©vadot forgatják. II. ErzsĂ©betrĹ‘l Ă©s az angol királyi csalĂ drĂłl szĂłl. Egyszerűen nem volt rá idĹ‘m megnĂ©zni. Na de most idĹ‘milliomos lettem Ă©s ahogy jobban is Ă©reztem magam,tĂĽrelmem is lett,meg is nyugodtam,hogy oltással tĂşlĂ©lhetĹ‘ ez az egĂ©sz szar,sem a fĂ©rjem,sem a hĂşgom nem hogy lĂ©legeztetĹ‘gĂ©pre,de mĂ©g a kĂłrhazba sem kerĂĽl be,Ă­gy hát elkezdtem nĂ©zni a hĂ©tvĂ©gĂ©n. 2 Ă©vadot ledaráltam,ma folytatom a 3.Ă©vaddal. 

Nézzétek! És hordjatok maszkot, ne várjátok meg,mig kötelező lesz!!!



Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Húgom vallomása

RĂłlunk

Az előzmények