Az előzmények

Július közepén egy rendezvényen magas sarkú cipőben elestem,eltört a lábam. Július 21-én megoperáltak,került egy pár szög,csavar,szegecs a jobb lábamba.

Kb 2 hét után rögzítőt kaptam,ami azt jelentette,hogy keveset ugyan,de ha szükséges járkálhatok. Én oda mentem,ahova vittek.

2 héttel ezelőtt,augusztus 16-án szintén egy hétfői napon a fèrjem nem volt itthon,ezért a húgomat kértem meg,hogy vigyen már be a céghez,dolgoznom kell. Előtte jöttek haza Hajdúszoboszlóról.

Egy autóban ültünk kb 20 percet.

Szerdán,18-án már a férjem vitt be dolgozni,volt még dolgom és tudtam,hogy leghamarabb 24-én tudok menni,mivel 23-án hétfőre időpontom volt vissza a traumatológiára.

Ezen a szerdai napon,18-án a húgom kb 5 percre beugrott hozzám az irodába. De semmi ölelés vagy puszi,mind ahogy hétfőn sem. Mindenki teljesen jól volt.

Csütörtökön éreztem,hogy valami nem stimmel a lábammal. Nagyon nem. Rendkívül fájt,olyan volt,mintha kezdene begyulladni. A következő 4 napot otthon fekve töltöttem,mert annyira fájt már,hogy nem tudtam rálépni. És nagyon fáradtnak éreztem magam. A húgommal csak telefonon beszéltünk, ő is fáradtságról panaszkodott.

Egy héttel ezelőtt hétfőn,augusztus 23-án a férjem ismét nem ért rá,ezért megint a húgomat kértem meg,hogy dobjon már el a traumatológiára. Nem tömeg,magánrendelés,délután. Kiderült,hogy az egyik vasat hirtelen kidobta a szervezetem,be van gyulladva. Ezt bizony el kell távolítani.

Aznap este már kapart a torkom. A fáradtságot a begyulladt fémre fogtam. Így utólag,mivel hirtelen történt ez a "fémkidobás",a virus szàmlájára írom.

A lányom eközben külföldön volt.

24-én kedden reggel arra ébredtem, hogy teljesen be van dugulva az orrom. Nem apránként dugult el, hanem hirtelen. Nekem mennem kellett a kórházba, ambulánsan gondolták kivenni a fémet. Akkor még sikerült orrcseppel kidugítani, hogy ne fulladozzak a maszk alatt. Azt hittem, hogy csak megfáztam.

25-én szerdán reggel megint be kellett mennem, ránéztek a sebemre, minden ok. Új időpont szeptember 20.

A húgom hívott, hogy rosszul van, bedugult az orra, lázas. Én már köhögtem is.

Csütörtökön, 26-án a húgom annyira lázas volt már,hogy felhívta a háziorvosát. Szabadságon volt,de menedzselte. A helyettese hívta a mentőket,covid tesztet kért. Holnapra,azaz augusztus 31-re adtak időpontot és hogy menjen be! Őrület! Nekem csütörtökre teljesen elment a szaglásom is,ízeket sem éreztem. 

Ekkor már teljesen vilagossá vált,hogy ez bizony covid. 

Csak én és a húgom volt ekkor meg tünetes,a többieknek semmi baja.

Vettünk gyorsan Biosynex gyorstesztet,negatív lett, nekem az oltás utáni IgG látszott, testvéreméknek az sem. 

Másnapra kértünk időpontot maganlaborba pcr tesztre. Hát nem fogunk várni a mentőkre!

A delta variáns minden jel szerint berúgta nálunk az ajtót!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Húgom vallomása

Rólunk