Húgom vallomása

 Beteszem ide a testvérem írását változtatás nélkül.

A magam részéről annyit fűznék hozzá, hogy a férjem is rosszabbul van mára.

"Ma egy hete kezdődött.....

Hírtelen, nem finomkodott, levett a lábamról....de úgy csúnyán és nem kérdezte akarom-e!!!!!!

Nem....nem.....nem akartam, be is oltattam magam!!!!!

Hírtelen erős végtagfájdalmam lett, kezem lábam. De annyira  hogy le kellett feküdnöm. Nem rázott a hideg

Stuller Bence Suszter hazaért, és megmérte a lázam....

Borzalmasan fáradtnak éreztem magam, és innentől mindennap jött valami új......

Hasító fejgörcs, étvágytalanság, hányás, hasmenés, mellkas, hát, vese fájdalom, verejtékezés, de extrém szerűen, mint aki kád vízben fekszik, de közben remegtem úgy fáztam, majd íz és szaglás vesztés....

Mindennap vártam a csodát, hogy majd jobb lesz!!!!!!

Nem!!!!! Nem lett jobb, sőt!

Nehézlégzés, brutál kohogés, csak ülve lenne jó, de mostanra olyan gyenge vagyok, hogy ülni sem bírok. A wc-n elájultam.

Enni semmit szinte nem tudok. A számomra megváltó csoda gyógyszert van, hogy kihányom, köhögés csillapító semmit nem ér, megettem az összes fájdalomcsillapítót szinte és nem látom a kiutat!

Van, hogy a fél oldalam szinte tüzel a másik mint a jégverem, zokniban alszom, olyan hideg a lábam, pedig sose volt. A fogaim olyan erzékenyek voltak eddig a hidegre, hogy meg tudtam volna veszni, most a jegkockat is szét tudom harapni.

43 évesen egy hete fekszem mint egy darab fa és bőgök, vagy fetrengek a fájdalomtól a földön, fekszem és szédülök, innom sem kell alkoholt.....

Olvastam sok covidos beteg napjairól, bevallom azt hittem túloznak. Most már szégyellem magam, mert a saját bőrömön tapasztalom a kínt!!!!!

Mindennap kérdezik, na hogy vagy? És nem tudom azt írni, hogy jobban, és tehetetlen dühöt érzek!!!!!!! 😭

Noa és Bence is pozitív.....

Mind karanténba vagyunk, de hálistennek Noa már sokkal jobban van, Bence is már!! 🥰

Csak nekem nem sikerül.......de miért??????????

Eszméletlenül harcol a szervezetem.

Csak hinni tudom, hogy holnap azt tudom mondani arra a kérdésre "Jó reggelt! Hogy vagyunk? " hogy köszönöm jobban!!!!!!

Volt vicces rész is, bár nem nevettem.....ültem éjjel fél 3-kor egy kóhögési roham után az ágy szélen, de már annyira fáradtan, kimerülten hogy fejjel érkeztem a padlóra!

Amin átmegyek ezt csak én érzem, elmondva, leirva sose lesz olyan, illetve Noa és Bence látja....  

Nem tudom mi lett volna, ha nem vagyok oltva, vagy azért van, mert oltva vagyok, vagy mert ha.......

Sok a ha, amit sose tudok meg soha, mint azt sem hol kaphattuk el, hol vigyázhattunk volna jobban!

Ez a Rémálom legyen vége, mert már nagyon elég volt!

Hosszúra sikeredett, de a vírus van és nem válogat, én már tudom! Lehet nem olyan számban, ahogy a médiában szerepel!

Szeretném a régi életemet, Noat vinni suliba, fájdalmak nélkül lenni, enni egy jót, érezve mindent és végre ALUDNI! 😭💔🖤"

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Rólunk

Az előzmények