HKR és lekváros zöldségleves

 Újabb 3 nap telt el. Mindenki megvan,otthon van!

Család 1-mi:

A férjem és én pozitívan,a lányunk továbbra sem mutat semmilyen tünetet,2 negatív tesztje van. Most már biztos,hogy ő nem kapta el. 

Csalàd 2-testvéremék:

A testvéremnek már volt tesztje pozitív,a férjéről és a kislányukról csak gyanítható volt,hogy szintén fertőzöttek a tüneteik alapján. Azóta őket is tesztelték. Pozitívak lettek mindketten.

A pillanatnyi egészségi állapotunk is változó.

Én-azóta sem volt már lázam,viszont a köhögés konstans. Nem múlik. Nem vészes,de kimerítő. Viszont nagyon küzdök a gyógyszerektől. A Favipiravirtól tegnap este herpeszhez hasonló hólyagok jöttek ki a nyakamon. Viszketet mindenem. Az antibiotikumtól folyton hányingerem van.  Az idáig nagy nehezen egyensúlyban tartott, a Crohn-betegségem miatt szétzilált beleim mára feladták a védekezést. Belobbant. Úgy hogy most ezzel is küzdök. A biológiai terápia fel lett függesztve. A magam szempontjából ez aggaszt most a legjobban.

Férjem- még ma is volt kis hőemelkedése,ez a 4.napja. De nem fullad,ő nem köhög,viszont nagyon sokat alszik. 2 napig szinte csillapíthatatlan fejfájása volt,de ahogy jött,mára úgy el is múlt. Elvan...

Húgom- na ő van a legrosszabbul. Ma egy hete,hogy jelentkeztek nála a tünetek,de egyből igen magas lázzal. Gyakorlatilag 2 napja nappal már nem haladja meg a 38 C-fokot,de estére még felkúszik. Tegnap 39,2 volt. Nagyon gyenge már, és sokat köhög. Nagyon sokat. Ő az asztmás. Ma felmerült a kórházba vonulása is,talán jó lenne,kapna infúziót. De nem megy,mert nem fullad. Nem akar bemenni. Szaturációja jó,egyelőre vár. Csak ez a magas láz...

Sógorom-  estére van már csak hőemelkedése,nála szombat estére jöttek elő a tünetek. Tegnap tesztelték. Jól van,mondhatjuk

Emma,na ő van a legjobban, 3 nap alatt átment rajta.  Enne folyamatosan és menni akar iskolába. Arra még várni kell.😁

Nos,ennyi a mostani és pillanatnyi állapotjelentésünk.

Tegnap hivatalosan is bekerültünk házi karanténba,új mozaikszót tanultunk-HKR

Össze-vissza jön mindenkinek a szelfire felkérés. Nekem csak napi 1x,a férjemnek pl tegnap nem is jött sms,testvéremnek 3x is egy nap,a férjének pedig még határozat sem jött. 

Ami engem egyébként a legjobban aggaszt az emberi hülyeség és butasàg mellett (erről mindjárt), az az íz és szagvesztés.

Nem mindenkinek ment el,nálunk nekem és a fèrjemnek,az orrdugulás után,de még a láz előtt ez volt az a tünet,ami világossá tette,hogy ez bizony nem nátha vagy allergia (mindkettőre volt esély), hanem covid hiába vagyunk oltottak.

Húgomnak is teljes íz és szagvesztés,viszont nàluk a férjének és a gyereknek megmaradt. Jó nekik.

Nem nagyon,sőt elmondhatom, hogy egyátalán nincs így étvágyunk,de valamit muszáj enni,mert a gyógyszert kihányom. Gondoltam tegnap,főzök egy kis zöldséglevest. Ja,a húst nem kívánom,undorodom tőle,pedig nagy húsimàdó vagyok.

Újból felvettük a tavaszi Tesco házhozszállítàs fonalat,rendeltem mindenféle zöldséget.

Készítettem a levest,gondoltam teszek bele egy kis házi darált paprikát,amit kaptunk ajándékba. Hátha éreznénk valami ízt legalább. Ki is vettem én egy üveget a hűtőből,"beízesítettem" a levest,sót szemre stb. Készen lett,a férjem evett egy tányérral,utána én is. Nyilván nagyon semmit nem éreztünk. Az alap ízeket én amúgy érzem vagy úgy gondolom,hogy érzem,sós,savanyú, ilyesmi,de nekem fel sem tűnt,hogy valami nem stimmel. Na már csak este vettem észre,hogy a szintén kis próbaüvegben lévő,barátnőmtől kapott frissen főzőtt baracklekvàrból tettem a levesbe. Biztosan finom volt😁

És amit említettem,az emberi butaság.

Feltűnt a környezetünknek is,hogy mintha eltűntünk volna. Plusz tegnap volt a névnapom, nagyon sokan kerestek. Nyilván kiderült,hogy karanténban vagyunk covid fertőzés miatt.

Én azt hittem,hogy értelmes emberekkel vagyunk körülveve,de mindenki csodálkozott,hogy kaptuk el oltottként. Hát mégsem vagyunk oltva? Akkora a homály az amúgy tanult emberek fejében is,hogy hihetetlen! És ennek bizony nem tesz jót ez az össze-vissza és nem érthető kormányzati propaganda. Mindenki azt hiszi,hogy ha oltva van,akkor ő már védett. Védett igen, de mitől?? Nem ám a fertőzéstől! Kevesen èrtették meg,sokan úgy hitték,hogy rajtuk akkor most már az atomcsapás sem fog ki. Most a mi esetünkből szembesültek ezzel a ténnyel,hogy elkaphatja,sőt ahogy múlik az idő az utolsó oltàs óta ÉS ha nem hord maszkot,akkor bizony el is fogja kapni. Ez a delta variáns rohadt gyors. Viszont megvèd attól,hogy súlyos lefolyású legyen, kórházba kerüljünk és a legrosszabbtól... 

Hát ők ezt nem tudták,akkor jujj szaladnak a 3.oltást beadatni. Szaladjanak,de elsősorban a maszkviselést kellene kötelezően visszahozni.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Húgom vallomása

Rólunk

Az előzmények