A tudomány működik,DE....

Már régen jelentkeztem. Mindenki megvan, továbbra is sikerült a kórházat elkerülni. Joggal várhatnánk el,hogy már minden oke legyen,de sajnos nem igy van. Szaglás nem teljes,testvérem még nagyon gyenge,férjem teherbírása sem a régi még,viszont a köhögésünk szinte teljesen etűnt. Mindenki karanténját feloldották több mint egy hete. De papíron nem járkálhatunk annak ellenére,hogy a húgom kislánya most hétfőtől már mehet iskolába. Elvileg járkálhatunk,gyakorlatilag ne tegyük. Miert is ne,ha nem fertőzünk? Nekem ez az első pozitív teszt óta a 19.napom. Előtte 4 nappal kezdődtek a tüneteim,valamikor előtte fertőződhettem meg. Mivel a törött lábam miatt én oda megyek,ahova visznek,így pontosan tudom a dátumot is,hogy mikor és hol kaptam el. Augusztus 19-én egy koncerten. Ennek már egy hónapja.

Folyamatosan tesztelnek minket hetente. Most kedden 14-én voltunk a 4.PCR tesztelésen.

Ma reggel lett eredmény:

Pozitív-mind a négyünknek még. Ismétlem,ez a 4.-negyedik- pozitiv teszt.

No comment...😭

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Húgom vallomása

Rólunk

Az előzmények