O.nap

Én nulladik napnak írom, de valójában a konkrét tünetek mar akko nálam 4. napja, a húgomnál 3.napja kezdődtek. 

Azt, hogy kb mikor fertőződhettünk meg, azt az előzményekben leirtam, de olyan 6-7 nap lehetett a lappangási idő. Pénteken reggel arra ébredtem, hogy lázas is vagyok. Én, aki az immunbetegségem miatt nem vagy alig tudok lázasodni. Aznap volt a tesztelésre időpontunk, de csak kettőnknek a húgommal. Aznapra, péntekre a húgom férje is belázasodott, az én férjemnek bedugukt az orra. Valahogy elvonszoltuk magunkat a tesztelésre, szombaton hajnalban jött meg mindkettőnk eredménye: pozitív

Ekkor a férjem és a lányom tegnapra, 29-re kértek időpontot, ma hajnalban eredmény: férjem pozitív, lányom viszont negatív. Most vagy még vagy igy is marad, nem tudom.

Közben a húgomék kislánya durván lázas lett, gyerekügyelet semmit nem tett. Majd ma a gyerekorvos lejelenti tesztelésre. A húgom férje még nem lett tesztelve. Idáig a 6 emberből, 3 pozitív, 1 negatív.

A tüneteink mint egy nagyon erős megfázás,orrdugulás,iz és szaglásvesztés,láz,gyengeség. A húgom köhög elég rendesen,mi nem annyira. És csillapíthatatlan fejfájás van.

A húgomnak a hasa is megy.

Ma,augusztus 30-án itt tartunk.

Kezelés:

Nagyon gyorsan felírták mindenkinek a Sumamedet,azt szedtük hétvégén. Vitaminok. Most várjuk,hogy feltgyék a felhőbe a Favipiravirt.

Innentől kezd érdekes lenni. 

Meglátjuk,mit ér az oltás. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Húgom vallomása

Rólunk

Az előzmények